تی آر ایکس فرانت اسکوات

اسم حرکت تی آر ایکس فرانت اسکوات هدف اصلی حرکت بهبود قلبی عروقی است، كه در درجه اول عضلات چهارگوشها را هدف قرار می دهد و در درجه ی كمتر نیز عضلات شکم ، ساق پا ، باسن ، كشاله ران ، پشت پا ، عضلات لگن و رانهای خارجی را هدف قرار می دهد.

🔵 سطح ​​دشواری متوسط

آموزش حرکات و برنامه تمرینی در اپلیکیشن تی ار ایکس من myTRX

TRX Front Squat

Intermediate Level of Difficulty TRX front squat is a alternative, calisthenics, and cardiovascular exercise that primarily targets the quads and to a lesser degree also targets the abs, calves, glutes, groin, hamstrings, hip flexors and outer thighs.

 

 

 

در بدن‌سازی و تناسب اندام، اسکوات یا اسکات حرکتی است چند مفصلی که عضلات چهارسر ران را هدف گرفته اما به خاطر ماهیتی که دارد، عضلات پشت، عضلات سرینی (باسن)، عضلات شکم و عضلات همسترینگ (پشت پا) را هم درگیر می‌کند. اسکوات یکی از حرکت‌های اصلی ورزش وزنه‌برداری قدرتی است و دو حرکت دیگر پرس سینه و ددلیفت هستند.این حرکت در دو مرحله بررسی می شود:

الف) حرکت به طرف پایین تا حدی که زانوها به اندازه ۹۰درجه خم شوند.

عضلات درگیر در این حرکت، در مفصل ران شامل سرینی بزرگ، نیم غشایی،نیم وتری،و دو سررانی،هستند. در مفصل زانو شامل راست رانی، پهن میانی، پهن خارجی، و پهن داخلی می باشند و در حرکت دورسی فلکشن مچ پا دوقلو نعلی هستند.عضلات بازکننده مفصل ران، زانو و عضلات پلانتار فلکشن مچ پا همگی به‌صورت اکسنتریک در این حرکت (وضعیت زانو خم) منقبض می شوند.

ب) برگشت به وضعیت شروع

تمامی عضلات بخش قبل در این بخش درگیر هستند و فقط نوع انقباض عضلات در این حرکت کانستریک(درون گرا) است.

 

آموزش تی آر ایکس برای افراد مبتدی با هر بدنی و در هر زمان و مکان ، آموزش تی آر ایکس برای افراد پیشرفته و مربیان همراه با طراحی تمرین و رژیم و معرفی مربیان و و برنامه تمرینی ۹ ماهه و رژیم کالری شماری و اتصال به ساعت های هوشمند و ابزارها و گجت پوشیدنی و در ضمن ما اولین و تنها اپلیکیشن ایرانی هستیم که به ساعت هوشمند شما متصل میشیم و با توجه به نمودار پیشرفته ای که در بخش کالری شماری و پایش سلامت موجود هست میتونید لحظه به لحظه بدن خودتون مونیتور کنید و همواره بدنت روی نمودار داشته باشی !!!

 

🟠 مشاهده وب سایت و شبکه های اجتماعی

https://mytrx.org

https://twitter.com/_mytrx

https://www.facebook.com/myytrx

https://t.me/mytrx_org

https://www.instagram.com/my.trx

🔴 دانلود نرم آموزش موبایل تمامی تمرین های تی ار ایکس :

https://play.google.com/store/apps/details?id=ir.mytrx.mytrxapp&hl=en

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *