راهنمای خرید بند TRX

, , , ,

راهنمای خرید بند TRX

در این مقاله به بررسی مدل های تی ار ایکس میپردازیم قبل از اینکه به راهنمای خرید بند TRX برسیم، باید بدانیم که بند تی ار ایکس چیست و چگونه به بر عضلات و تناسب اندام ما تأثیر میگذارد و باعث فرم دهی عضلات و پرورش اندام ما میشود.

نحوه تاثیر گذاری TRX

اصلی ترین و بهترین سیستم تمرینی در کلاس تمرینات معلق TRX است. با توجه به این که TRX از گرانش و وزن خود بدن شما (همچنین عضلات کور) برای انجام تمرینات استفاده می‌کند، بهترین شخصی سازی و هماهنگی بین عصب و عضلات شما در تمرینات TRX ایجاد میشود. و همین هماهنگی باعث می‌شود بهترین فرم دهی و ساخت عضلات هنگام تمرینات تی ار ایکس اتفاق بیافتد.در ضمن با توجه کلاس تمرینی ورزش TRX شما دسترسی به صدها نوع تمرین متفاوت دارید، برای آموزش و یادیگیری TRX کافیه اپلیکیشن myTRX را نصب و دانلود کنید.

برای افرادی نیاز به کاهش و افزایش وزن هم با تی آر ایکس دارند، در اپلیکیشن ما قسمت کالُری شماری ایجاد کردیم. کافیه همین الان شروع کن تا نتیجه را در انتهای همین ماه روی بدنت مشاهده کنی.

پیشنهاد میکنیم اپلیکیشن myTRX دانلود کنید و امکانات آن را خودتون مشاهده کنید.

 

انواع بند TRX

برای اینکه بهترین راهنمای انتخاب بند TRX انجام بدیم اول از همه به معرفی بندهای تی آر ایکس موجود در بازار داخل ایران مپردازیم:

۱– TRX تولید ایران

۲– TRX وارداتی

بند TRX ایرانی

به‌طور کلی تولید کنندگان زیادی داخل ایران در حال ساخت بند TRX هستند، شما میتونید تنوع تولید کنندگان در قسمت TRX دیجی کالا مشاهده کنید. اما واقعاً همه محصولات کارایی و کیفیت یکسانی دارند؟

خیر مسلماً تفاوت زیادی چه از لحاظ قیمت چه کیفیت و متعلقات پکیج وجود دارد.

بخاطر همین تنوع بالا و کیفیت‌های متفاوت TRX های ایرانی استارتاپ myTRX بهترین و کاملترین بند TRX ساخت ایران را با قیمت مناسب برای شما در فروشگاه موجود کرده است.

در ضمن تنها جایی کیه میتوانید بند را همراه اپلیکیشن آموزشی رایگان پیدا کنید فقط سایت myTRX است.

برای دیدین متعلقات،مشخصات و رنگ‌بندی بند TRX ایرانی کافیه به قسمت فروشگاه مراجعه کنید. و جزئیات محصول TRX ایرانی همراه با عکس‌ها و قیمت مشاهده کنید.

 

بند TRX وارداتی

بندهای TRX وارداتی که داخل ایران هستند هیچ کدام اورجینال نیست و های کپی های چین هستند، که با توجه اینکه وارد کننده چه شرکت است کیفیت‌ها متفاوت هستند. اما در اکثر موارد کیفیت TRX مطلوب است و متفاوتی با نمونه اورجینال ندارد. مدل بندهای وارداتی تی ار ایکس موجود در بازار به‌صورت زیر است:

۱–  بند مدل TRX Force

۲–  بند مدل  TRX Tactical

۳–  بند مدل  TRX Pro System 4

اگر مدل دیگری از تی ار ایکس بجز این‌ها در بازار مشاهده میکنید استاندارد نیست و تأیید شده نیست.

برای اینکه مشخصات و تفاوت مدل های تی ار ایکس بدونید، کافیه به قسمت فروشگاه ما مراجعه کرده و توضیحات تکمیلی هر کدام از مدل بندهای TRX مشاهده کنید. برای خرید تی ار ایکس با بهترین کیفیت بازار ایران، ما کار شما را ساده کردیم و با کیفیترین بند‌های TRX داخل فروشگاه برای شما ورزشکاران گرامی موجود کردیم.

راهنمای خرید TRX

خرید و انتخاب بند تی آر ایکس

جمع‌بندی راهنمای خرید بند TRX

با توجه توضیحات گفته شد نکته نهایی برای انتخاب بند TRX بودجه ای است که شما برای خرید TRX اختصاص دادید.

البته این راهنمایی خرید بند TRX فقط شامل فروشگاه myTRX می‌شود، برای اینکه ما تمامی موارد ایمنی و کیفیت بررسی میکنیم سپس محصول داخل فروشگاه اضافه میکنیم. برای همین شما بدون هیچ گونه نگرانی محصولات و بند TRX همراه با گارانتی تعویض از ما تهیه کنید.

در ضمن فروشگاه ما تنها فروشگاه ایران هست که بند تی ار ایکس همراه با اپلیکیشن آموزش فارسی و ویدیوی به شما ارایه میکند.

 پیام و فلسفه TRX به یاد داشته باشید:

در هر زمان و هر مکان و با هر بدنی ورزش کنید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *